Merhaba hanımlar,
Bebeğim son zamanlarda akşam uykusuna yatırdıktan 20 dk sonra acı çeker gibi ağlayarak uyanıyor. Özellikle akşam uykusuna geçişte 15-20 dk sonra uyanmayı huy edindi sanırım 🙁yada neden olabilir. Bazen de bir kaç saat geçtikten sonra acı acı ağlıyor uykusunda. Kucağıma alıyorum uyur vaziyette ağlıyor. Sizce neden olabilir ? Birde akşam uykusuna geçtikten sonra uyanmasını neden oluyordur. Son 2 haftadır alışkanlık haline geldi. 4 aylık bebeğim..