Bebeğim anal atrezi olarak dünyaya geldi yani makat kapalıydı. Çok zor 2 ay geçirdik bebeğimde bende şuan 3 aylık olduk bile çok şükür. Doğumum özel bir hastanede oldu doğum etmemin akşamına bizi taburcu ettiler. Covid testlerimiz yapıldı yatış ücretlerimiz yattı en önemlisi bebeğimin kaka yapmamasına rağmen.bir sonrakı gün ben bebekte farklılıklar görünce farklı bir hastaneye götürdüm ve hemen bebeği yoğun bakıma aldılar. Bir sonrakı gün hayatı tehlikesinin olduğunu vurgulayarak ameliyata alındı yaklaşık 10 gün yoğun bakımda kaldı. bir anne olarak gerçekten mahvoldum. Bebeğimin ilk muayenesi yapılmamış resmen. Yapılsa görülmemesi imkansız dedi doktorlarAma şuan yanımda çok şükür. Etrafınızda hiç bu şekilde olan hastalarınız var mı süreç nasıl ilerliyor ilerleyen yaşlarda sıkıntıları oldu mu acaba?