D-G-Damla55 Bebeğim 3 ay 26 günlük. 4. Aya yaklaştık. Meme reddi yaşıyorum. Uykudayken beni alırdı artık o zaman da almıyor canım çok sıkkın. Meme+mama diyorduk zaten. Sağıyorum ama çocuğun çektiği gibi makine çekmiyor çözüm önerisi var mı
Hllozz D-G-Damla55 ben de yaşamıştım o zamanlar. Çok üstüne gitmedim, belli bir süre sonra geçti. (Mama meme birlikte gidiyorduk) hala emziriyorum 11 ay oldu. Şu an gene öyle bir dönemden geçiyoruz. Sanırım sıcaklardan. :(