Tazemomy benim durumum ağırdı yani doktorun dediği bi yarım saat geç gitseymişiz kan kaybından ölebilirmişim o yüzden acil yatış verdi kan takviyesi yapıldı, pıhtı 5 aylık fetüs kadarmış içimde o yüzden suni sancıyla çıkarmamı sağladılar. 1 gün yattım ertesi gün hiçbi şey olmamış gibi gayet sağlıklı çıktım hastaneden. Sizinki benimki gibi değildir muhtemelen o yüzden ağızdan veya alttan kanı durduracak bi ilaçla çözülür diye düşünüyorum.