Kalbim_oglum Oğlum 13 aylık ve şuan yürümeye basladi rahat yurumesi için nasıl ayakkabi almaliyim tecrübelerinizi paylasirmisiniz
123ab Kalbim_oglum ortopedik taban bileği kavrayan esnek ayakkabı vicco ilk adımlar güzel gibi bakabilirsiniz
Noname21 Kalbim_oglum yumuşak taban hafif . Ben ilk vicco aldim ama s8mdi sceakers aldim eşimde kullan8yor ayakkabıları çok rahat ve esnek. Yokmuş gibi hissettiriyor bir bakinbistersenis