atak haftası dan mı sıcaklardan mı acba az emiyo 3 dündür çişli bez 5 geçmez normalde byle değildi terlemi atıyo acaba günde 10 çay kaşığı su da veriyorum çişimiz sarı ama kokmuyo sizinde böylemi acaba huysuzluk var bide sürekli evde kucakta gezmek isitiyo