Bebeğim anne sütü ve mama alıyor doğduğundan beri. Şuan 4 buçuk aylık. Kilo alımı çok güzel, boyu da oldukça uzun 6-7 aylık bebek gibi. Ne versem yiyecek gibi bir hali var. Mamayı azaltmak istediğimden şimdiden versem mi acaba bişeyler diye düşünüyorum.. Tecrübeleli annelerin görüşlerini bekliyorum.