Selamlar herkese oğlum yeni 4 aylık oldu ama korkuyorum uyurken yan dönüyor artık sırt üstü yatmak istemiyor dönemeyince ağlıyor gece acıktığında hemen yüz üstü dönüyor ağlıyor bazende ağlarken yüzünü yatağa kapatıyor ne yapacağımı şaşırdım gece çok dikkatli olmam gerek sizler bu ayı nasıl atlattınız sizin bebişlerde böyle haraketlimi