Tiroit 2 aylıktan beri atopik deröatit vardı geçmedi şimdi biraz daha arttı 10 aylık mesela yumurtaya alerjisi varsa ben de mi yememeliyim emiyor daha önce çok küçüktü şimdi çok artmış kızarıklık
Tiroit İlk çıktığı zamanlar yumurta süt falan yemeyi bırakmıştım ama geçmemişti alerjisi neye bilmiyorum yani
Sulebaydir Tiroit kullandığınız krem olabilir camasir deterjanı olabilir sıcak tan olabilir sık sık ılık duş aldırın. Kullandığınız kremleri değiştirin. Birde instagramda bir site var dogal egzama kremi yapıyor eğer sizinkide egzama ise resim atarsanız onerebilirim