Merhaba kızlar
Bugün tam 3 aylik olduk atak haftası yakaladı sanırım.memeyi 2 çekip bırakıo .önceden 2 saatte bir emerdi bazen o kadar bekleyemezdi bile. Bugün ise 2.30 saat oldu mizilio veriyorum hemen yine ayni iki çekip bırakıo ne yapmalıyım pekii 🙁 meme reddi olcak diye aklim cikio