egelsenkonuss makatta catlak icin dubhalaca başlamıştık ben bıkmıştım içini boşaltsın artık yavrum diye bi tatlı kaşığı olması gerekirken iki tatlı kaşı verdim o gün isal oldu ertesi gün aynı renkte bezde leke vardı bir ertesi gün doktora gittik kan falan baktılar sonra ben olayı anlatınca hava sıcak baya bide isal oldu diyosun susuz kalmış testlerde sorun yok birdakini koktrol edin dedi tabi ben bidaha normal şilde verdim susuda mutlaka yarım saatte bir verkeye çalışırım bir yudum alsa kar sayıyorum yani