Merhaba bu mevsimlerde hep alerji olurum ve doktoruma sormustum mumkun oldugu kadar alerji hapi icme dedi ama bu meret ne dinecek ne gececek gibi nefes alamıyorum bu sefer surekli çocuğun bulundugu ortamda hapsuruyorum malesef bu yuzden avil i hamileyken kullanmistim doktor kullanabilirsin demisti emzirirken alerji hapi kullanan varsa hangisini kullandiniz ogrenebilir miyim cunku doktorum ilacin ismiyle ilgilenmedi hepsi icin genel konustu 🤨bari en az zarar verecek olandan kullanim ?