pervin_t Kızlar,benim kızım 14eylülde 1yaşına bsıcak.Bugün babystore a gidicem bir kaç şeyini almaya.Mamasını da hep ordan alıyorum.Evdeki mama 1haftamızı görür gibi.3numara mama alsam diyorum bu bitince onu versem bir şey olur mu?
Epifenomen-gkc pervin_t bir hafta erken veya geç üst numara mamaya başlamak çok sorun teşkil etmez. Kuzenimin bebeği gelişim açıdan azıcık geriydi doktor 8 ayınw kadar 1 numara kullandırmıştı. İçeriğindeki bileşenler ayına uygun olarak değişiyor sonuçta bir haftadan hiçbir şey olacağını zannetmiyorum
pervin_t Nazli_07 yok mamayı erken almaktan bahs etmiyorum canım.3numara mamaya 1 yaşında geçiliyor ya hani biz şimdi 2numaradayız.1yaşından 1 hafta önce 3numara içirsem diyorum
Narinom838228 pervin_t ben bebelac kullanıyorum 3 numara 9.ayda başlıyo onda. Sizin hangi mama acaba 12.ayds başlıyo
Nazli_07 pervin_t Tamam bende o şekilde veriyorum.Bebelac 3 9. Aydan itibarendi.Ben 8.5 aylıkken verdim