minnosanne1 Oğlum 19 aylık 2-3 günden beri gece uyanmalari ve ağlamalı üzerine sürekli eli ile ayağını gösteriyor. Ayağını birbirine sürtüyor ve gündüzde yürümede hafif bozukluk var gibi böyle bir durum yaşayan var mı aceba. Ne yapacağım sasirdim