Doğum yapalı 1 ay 16 gün oldu lohusa dönemim de son hastasına kadar kanamam sürdü az az da olsa. Yaklaşık 2 hafta kadar temiz kaldım. Dün kanamam başladı regli oluyorum heralde ve bu reglim çok fazla kanamalı geçiyor kızımın bezinden koydum yatarken normal ped çok çabuk doluyor anlayamadım bu normal mi ?