2 saattir uyutmaya calisiyorum birde gülmezmi bana guzel güzel ancak yatabildik🙂 normal dogum yaptim (3 aylik) ve iki dakika bezini bile degistirsem.hemen belim agriyo kizlar sırtim emzirirken agriyo ve bunlaei yatinca daha cok hissediyorum sizinde öyle mi hangi bölüme gitmem lazim doktora?