Nurella0742 Gerçekten kafayı yemek üzereyim saat 3 bakin uyanıyor ve sadece keyfi emzirme döneminde biraktik sadece keyfi uyanyor
Ozgeersin Benim oğlum da mutlaka kalkar en az 1 kez. birşeyler yemek istedi ve su içti uyutmaya çalışıyorum şimdi. Emzirme döneminde saat başı kalkıyordu bunu şükrediyorum.