Kbragzlgn Merhabalar, ikiz bebeklerim var 1.5 aylık aksam banyo yaptırırsam rahatlar 3 4 saat uyurlarda bnde biraz uyurum diye düşünüyorum. Ama büyükler ikindiden sonra banyo yaptırılmaz diyor. Fikirleri olan yazarsa sevinirim
esraeerdogann Kbragzlgn onu 40ı çıkmadan diyolar canım yıkanmaz diye ama sizinkiler 1,5 aylık olmuş yapabilirsin sakıncası yok yani
Uzra_24 Kbragzlgn bende yaptıyordum valla canım dediğin gibi de 3-4 saat aralıksız uyuyordu şimdi 17 aylık hala banyo yapıp uyuyor rahatlıyor çocuk sabaha kadar mışıl mışıl uyuyor ☺️☺️
cydcvk Kbragzlgn ne alaka yaa allahım bu cahiller yüzünden kaç anne analığını yaşayamıyor. Ek gıdaya geç bakalım çorbayı kafasına geçirsin saate bakabilecek misin acaba. Yada çocuk beline kadar kaka yqptı nolcak beklicek mi ezanı
Utkucan Kbragzlgn her zaman akşam yaptırırım batıl inanç ya inanmayın böyle şeeylere onlar söylüyor ama batıl inanç olduğu belli yani takmayın
Ozgekutay Kbragzlgn 4 aylık oğlum benim. 4 aydık her akşam yıkıyorum. Soğuk olan günlerde bir gün yıkıyorum bir gün yıkamıyorum. İkindiyi yatsıyı falan bilmem oğlumun sürekli temiz olması ve temiz kokması bana yetiyor 😍😍😍
Sinemty Kbragzlgn kayınvalidem sürekli güneş gitmeden yıkamak lazım derdi niye zaten hava sıcak diye diye akşam yıkamaya alıştırdım ama bi ara çıldırmış gibiydi bana bişey demiyordu bebekle konuşuyordu çocuk ağlayınca tamam oğlum üzülme yıkıycam seni diyip kırkı çıkmayan bebeği ağlaya ağlaya yıkadığını gördüm bana inat sanki bebek banyo için ağlıyo. Sonra çocuk gündüz uyuyordu gece chucky kesiliyordu başıma