Kızlar merhaba iyi geceler
7 ay 15 günlük bebeğim var yaklaşık 10-15 gündür çok kaka yapıyor yani neredeyse cişli bezi yok günlüm ortalama 20 ye yakın bez değişimi yapıyorum 2 si veya 3 ü çişten dolayı diğerleri hep kakalı
lanet olasıca doktoruna da yazıyorum tlf kapalı bu kadar kaka yapması hiç normal değil bence bu tarz durum yaşayan oldu mu hiç
yedigini neredeyse öğütmeden direk kaka yoluyla çıkarıyor