E3107 Arkadaşlar aranızda çocukları el ayak hastalığı geçiren var mı ? Bu saat oldu neden ağlıyor uyuyamıyo anlayamıyorum. Ağrısı mi var kav gündür hastanedeyiz korktu mu zombi gibiyim üç gündür. Aranizda geçiren varsa beni bilgilendirebilir mi :/
E3107 ozlmksknn Çocukta üç gün boyunca düşmeyen 40 Lara dayanan ateş akabinde ağız el ve ayaklarında küçük kırmızı bebeklerin çıkması Su çiçeğini andırır tarzda . Boğazları da aft yapıyo yara