Merhaba anneler bu postu açtım çünkü bu dönemde ihtiyacımız olan tek şeyin cesaret olduğunu biliyorum😂 Kızım 28.ayında 18 ayından beri kakasını söylüyor yine 18 ayından itibaren konuşmaya başladı şuan kendisini bir büyük insan kadar ifade edebiliyor görenler ‘hala bezli mi annesi bu çocuk yapar artık kes bezden üşenme ‘demelerinden bunalmıştım ama cesaretimde yoktu birşeyleri yanlış yapmaktan sabredememekten korkuyordum ki 3 gün önce anlık bir kararla Elif’in tuvalet eğitimi kitabını okumamızla aynı anda bezimizi çıkartmamız bir oldu💃
olur mu olmaz mı derken düşündüğümden daha kolay ilerledik.Şuan tek sorun geceleri ve bazen oyunda çişe gitmek istemiyor ama zamanla oturacaktır diye umutluyum.
Benim gibi bebeği çoktan hazır ama kendini hazır hissetmeyen annelere cesaret olsun diye yazmak istedim gözümüzde büyüttüğümüz kadar korkacak birşey değil gerçekten sadece kendinizi olası her kazaya psikolojik olarak hazırlayıp bunun bir süreç olduğunu bilip sakin kalmanız gerekiyor .💃💃