Merhaba arkadaşlar .. Az önce bilgilendirme postlarında okuduğum bi bilgiye istinaden post açtım .. Tecrübe , öneri veya ikazlara hazırım. 7aylık olduk hemen hemen ilk çocuğum ve besin alerjisi konusunda asla bilgim yokmuş. Doktorumuz da sanıyorum atladı bu kısmı ya da bilebileceğimi sandı. Ek gıdaya başladık . Sebze ile başladık . Havuç sonra havuç patates sonra da kabak eklendi . Derken yatmadan önce tahıl öğünü ( yulaf, buğday , su ve diğer unlar ile muhallebi ) ve bugünler de De bi lokma peynir ve çay kaşığı ile yumurta sarısı . Beslenme düzenimiz böyle. Bu arada ben alerji deyince hani yetişkinler gibi vücutta döküntü ne bileyim yüzde benekler , kusma, isal vs gibi absürt şeyler olabilir diye düşündüm. Bu ara da da Mavi hanımın toto da hafif kızarıklıklar makat bölgesinde var. Ben hep acaba bezden mi (prima ile başladık 2 ay sonra sleepy e geçtim çok da memnunum.) oldu sıcak fln diyerek bepanten sürdüm sürekli zaten her banyo sonrası da yağlanıyoruz bebe yağıyla.. ama az önce okudum ki makatta ki kızarıklık da alerji belirtisi imiş. Şimdi ne yapmalı en başa mı dönmeli? Kızım çok hareketli ve 7.300 gr fln 7 aya göre .. 3.750 doğdu ve 300 400 gr aralığında kilo alıyo son 3 4 aydır . Bilemedim be yapacağımı .. şimdiden teşekkürler 🙏