Bebeğim 4 buçuk aylık bugün 4 kez ıkınarak ve sıkıntılı kakasını yaptı normalde 2 günde bir yapar doğduğu günden beri böyke. Sadece anne sütü alıyor. Ve bende bu akşam adet oldum sanırım. Ağrı vs yok adet gibi fazla da değil ama anlamadım 🤷🏼♀️ Kan damlası vermeye başladık yeni acaba ondan mı? Üşüdü mü ne oldu bu çocuğa ? Doktora yazdım ama daha cevap vermedi yarına randevu da aldım. İçim içini yiyor. Kan mıydı bilemedim. Kakasını yaptıktan sonra rahatladı ama uyuyamadı. Ayağımda bile salladım 2 saat sonra uyudu. Kafama taktım ateş falan yok. Lütfen bi cevap verin bilen duyaan