Merhaba hanımlar 4 ay 22 günlük bebeğim var. Doğumdan sonra 55 gün kanamam sürdü. Bebeğim 3 aylıkken tekrar 7 gün adet oldum. Adetimin üstünden 42 gün geçti hala tık yok. Şüpelendim 2 sefer gebelik testi yaptım çıkmadı birşey. İlk defa böyle birşey oluyor 3. doğumum. Olsa çıkardı herhalde bu kadar sürede. Var mı böyle düzensizlik yaşayan doğumdan sonra.