Kızlar merhaba instagramda gezerken tesadüfen bir konu gördüm. Oğlumun aşı kartına da bakmadım şu an on altı buçuk aylık gibi diyebiliriz. Bu zamana kadar bütün aşılarını eksiksiz yaptırdık ve şükür ateş problemi bile yaşamadık. Sanıyorum on yedi on sekizinci ayda bir aşı varmış ama sonrasında bazı çocuklarda farklılıklar, gelişim gerilikleri olabiliyormuş tam da anlamadım dediğim gibi bilgim de yok. Aşıyı savunan doktorlar da varmış ancak aşı karşıtı doktorlar da varmış. Bizim de ayımız yaklaşıyor demek ki bu konuda bilgisi olan var mı ? Beni aydınlatabilecek olan? Normalde orada yazan tarihte gider yaptırırdım, emzirdiğim halde iki biontech aşımı da oldum