7 ay 8 günlük kızım, 2 haftadır biz de bu şekildeyiz. Bir de bağırarak ve ağlayarak uyanıyor. Doktora bitkisel uyku yapıcı ürünleri sorduğumda sıcak bakmıyorum ağrı kesici şurup ver annesi dedi ama kendimi biliyorum, işe yaradığını görürsem sürekli vermeye kalkarım o uykusuzluk ve bitkinlikle. Bu sefer ihtiyacı olduğunda yaramayacak. O ağlıyor, ben ağlıyorum napalım. En dibe vurduğumda diyorum ki bir saniye bile geriye gidemiyoruz, kendine gel karı. 😔