Eşinin cocuk istemesi normal wma sen istemiyorsan zorlayamaz , ben istemesem esim git igne vurdur derse gider vurdururum , ablam hamile derse de agzinin payini veririm ben eşşek değilim kimsenin cocuguna bakamam haaa bakamaz cocugu bana evlatlik verir üstüme alirim kimligini anca o zaman bakarım. Seninde cok dogru karar verebildigini düşünmüyorum istemiyorsun ama gorumcenin cocuguna bakmamak icin bi anda istiyorsun 🤷♀️ zaten mecbur değilsin ki inat icin 2.yi yapiyorsun gibi olmuş haa belki fikrin değişir gercekten cok istersin o zaman kimse bisey diyemez tabiki. Şahsi fikrimi soyleyecek olursam da bence yap gitsin birlikte büyüsünler kocan yardim ediyorsa tabi ev isinde bebek bakiminda falan. Hicbisey yapmiyorsa cok zorlanirsin ikisine birden bakarken