Melekannem kimse kimsenim cocuguna bakmak zorunda degil ki bunu burda görüyoruz torununa bakmak istemeyen anneanne babaanne varken yani. Gorumcenizin çocuğuna bakacaksınız diye eşiniz 2. Cocugu ertelemeyi istedi dimi yanlış anlamadim. Evet öyleyse isabet olmus bence insallah hamile kalırsınız ve kendi çocuğunuzu buyutursunuz. Gorumceniz kendine güvenmiyorsa, bakacak kimsesi yoksa 2. Çocuğuna o erteleyebilirdi cocuk yapmayı . Ben olsam bende yapardım. Gorumcemi severim saygı duyarız birbirimize fakat bir o kadar da mesafe vardır aramızda. Gorumcem memur eşi öğretmen. Antalya da oturuyorlardi memur atamalari yuzunden kimse yoktu yanlarinda, daha sonra istanbula gelmek zorunda kaldilar kayinvalidesi bakiyor
suanda . Bebekleri olduğunda bende 2 aylık hamileydim kayinpederim dedi " senin bebekle beraber büyürler yabancı değilsin " diye . Birde 5 yasinda kizim var 3 cocuk yani . Dedim baba orda dur bana 2 cocuk yeter kimsenin vebalini alamam bunu sen ve ben konustuk konuyu kapattık olmaz dedim orda kaldi . Görümcemin bu durumdan haberi bile yoktu olsa zaten baktirmaz anlayışlı ama kayınvalidesi baksın istemiyordu ama suanda bakiyor .