Ateşin durumuna göre bakıyorum. Mesela geçen gün ateşlendi en fazla 38bucuk oldu ama çok yavaş yükseldi. Ben de saat başı alarm kurdum ve kalkıp baktım, yükseliş olmayınca alarmı 2 saate çıkardım. Ama bizimki hafif bir nezleydi o yüzden çok ateş olmadı. Bence sen de öyle yap. Baktın çok hızlı yükseliş var o zaman uyumazsın.