Burcuyaman87 Kızlar dopum sonrası 3.ayda adet oldum 1buçuk ay geçti adetin üstünden hala olmadım sizinde düzensizmiydii
Ozgeasya77 Bende 40 üzerine oldım 2 defa ama 3. Ayda olmadım test yaptım korkudan negatifti Allaha şükür ama düzenszlik olurmuş ilk zamanlarda
Alyam2018 Bende geçen ayın 1 inde olmuştum ilk adet bu ay 29 unda olmam gerekiyordu hâlâ Yok korkuma test yaptım dün negatif çıktı beklemedeyim