Kızlar merhaba,
bebeğim 2-3 gündür tamamen dönmeyi öğrendi. Uyurkende artık sürekli dönme sürecinde. Ama annelik ya korkuyorum işte. “Ya dönemezse, ya ağzı ve burnu kapanırsa” vs. Vesveseler peşimi bırakmıyor. Haftaya 6 aylık olacağız. Yatağı zaten sert nevresimide iyice gerdim. Yatağında oyuncak, yastık, örtü vb. şeyler yok. Önlem için başka ne yapabilirim? Artık döndüğü için sizce kendini kurtarabilir mi?