Merhaba, Bebeğim 4 ay 1 haftalık mama ile besleniyoruz sizler sormak,fikir danışmak istediğim bu ayda mama ile besleyen anneler bebeklerini kaç saatte bir besliyor ve kaç cc içiyor bebekleriniz. Benim oğlum gündüzleri neredeyse 2 saatte acıkıyor 2,5 saate kadar oyalıyorum ama üstüne çıktığımızda sürekli mızmız ağlama modunda geceleri ise ilk uykusunu genelde uzun uyuyor sonra yine 2-2,5 -3 saatte bir uyanıyor. Acaba mamamız mı tok tutmuyor , bebek mi iştahlı yoksa normal mi yorum yazarsanız sevinirim,şimdiden teşekkür ederim 🙏🏼