Hayat86 Merhabalar , bebeğim 44 günlük . Doktorlar artık gece kendi kalkmadığı sürece kaldırma diyorlar ama kıyamıyorum. Sizlerdende fikir almak istedim , siz kaldırıyor musunuz ?
Deletedmom115 Hayat86 2. Ayına kadar kaldırdım ben sonra kendi kalkmaya başladı isterseniz bi deneyin sorun olmazsa kaldırmayın
Burcuceylan Hayat86 çok ufak her bebeğin bünyesi bir değil biz 2 aylığız rutine bindirdim 3 saatte bir mutlaka bir lokmada olsa emziriyorum hem emmesi gelişiyo hem sütü çoğaltıyo
Melikebas12 Ben sarılıktan dolayı kaldırdım emsin sarılığı geçsin diye emzirmeni tavsiye ederim sarılık olmasa bile