fatma_erva Lazer yaptırıp memnun kalan anneler varmı acaba yeni lazere başladım bakalım sonucu ne olucak bilmiyorum kesin çözüm mü acaba ? Yaptiranlar bilgi verebilirmi? Şimdiden teşekküler hanımlar 😊
25moonlight2021 fatma_erva iğneli lazer ise kesin çözüm ama diod lazerde %100 sonuç beklemeyin. Ben diod yaptırdım azalma oldu ama tamamen bitmedi. Philips lumea aldım şimdi onu kullanıyorum ciddi anlamda azalma oldu
Waffle fatma_erva Ben çok memnunum ☺️ Hamilelik doğum derken kızım 2 buçuk yaşında hiç bir artma tekrar çıkma gibi bir durum olmadı bende. Gideceğiniz süre çok önemli en az 20 seans gitmeniz şart sonuç alabilmek adına
bikerem fatma_erva 7 yil once 3 seans Alexander 1 seans diode yaptirdim,kalan tek tuklere de igneli attilar. Halaa miss gibiyim🤭kendime yaptigim en guzel yatirimmis
25moonlight2021 Balkes 2 senedir lumea kullanıyorum. Diod lazeri 4 seans yaptırdım. Genital bölgemin üst kısmı tamamen bitti bacaklarım yarı yarıya azaldı koltuk altımda 3 4 tane çıkıyor