Merhaba , bebeğim 5 günlük.Sarılığı olduğu için mamaya da başlamak zorunda kaldık.30 cc ile başladık fakat doktor bebeğin doymadığını ve mamayı 60 cc yapmamız gerektiğini söyledi.2-3 saatte bir ya sütümü sağıp veriyorum ya da mama veriyorum bazen de emzirmeye çalışıyorum.Bazen çok güzel emiyor bazen hiç emmiyor 2 saatte uğraşsam emmiyor.Çok mu yediriyorum bilemiyorum.Şimdi de gaz problemi başladı.Ne yapacağımı şaşırdım.Böyle problem yaşayan oldu mu ?