Arkadaşlar 4 aylık oğlum var süt alerjimiz var bu ay 150 gram anca almış doktor mamaya başlattı dün. Ama mamayı hiç begenmedi diliyle geri ittiriyo hep.bende içine aZıcık pekmez koydum verdim üç kez. Anca öyle içirebildim. Zararı illaki vardır ama napıcam bilmiyorum. Sizler napıyodunuz böyle durumlarda