Kızlar bundan önce bir post açmıştım haziran 25insen beri uyuzla savaş veriyorum eşimden bana geçti şuan 20 günlük bebeğim var ve ona geçecek diye korkuyorum piskolojim alt üst bebeği mi doya doya sevemedim kucağıma alamadım biraz konuşalım sizler neler yaptınız