Tugceetk Merhaba Grip oldum çok fenaaa hiç bişey kullanmadım henüz ilaç olarak doktorada gitmedim. Nelerin zararı olmaz neler kullanıyosunuz??
Rules Tugceetk önce bi test yaptırın bence covıt olmadığınızdan emin olun. Ben grip olmuştum maske kullanmıştım bebeğimi hasta etmeden atlattım çok şükür. Sadece parol ve vitamin takviyesi alabilirsiniz.
Mommyishome Tugceetk ben de test yaptırdım negatif çıktı. Emziriyorum corsal kullanıyorum şikayetlerim azaldı bi miktar
Tugceetk Mora hayı yaptırmadım yani eminim kimseyle görüşmedim dışarı da çıkmadım öncesinde ve ağrım vs yok
Tugceetk Rules test korkulu rüyam ama çok hapşırıyorum ve afedersiniz burun akıntısı var covid de daha ağır oluyor
Eymencvk Tugceetk canım ben bebeğim 1 1,5 aylıkken hasta oldum maskeyle zor oldu burnm cok akıyordu ıhlamur ve ayva yaprağı kaynatıp içtim zencefil tükettim bol su içtim başka bişy yok birde öksürüklü bi hastalıgm olmustu onuda prospanla geçirdim
Mora Mommyishome Amacınız ne sizin anlamadım. Sizi alakadar eden kısım ne düzgünce sordunuz düzgünce cevapladım hey allahım..
Mommyishome Mora Yoo düzgünce cevaplamadınız. Cevap vermediniz soruma. Neyse doktormuşsunuz ve hastanın öyküsünü dinlemiş gibi tanı koyuyorsunuz, bu da doğru değil…
Mora Mommyishome sizi alakadar eden bir durum yok size cevap vermedim post sahibine verdim siz neden atladınız konuya
Karhaf Tugceetk ben şuan gribim nane limon ve ıhlamur içiyorum ayriyeten parol başka birseh onermiyorlar