cataleyaa Merhaba kızlar bebeğim 19.günlük, son 3 gündür uykusunda garip sesler çıkartıyor homurdanır gibi hırıltı gibi ara ara normal mi acaba yaşayan varmı?
KayraninAnnesii cataleyaa 27 günlük oğlum aynı sesleri çıkartıyor kendini sıkıyor ağlıyo uykuya dalıyor tekrar normal bunlar sanırım 🥲 seslerine uyanıyorum genelde
Zeynebinannes cataleyaa bizimkide 20 günlük oldu şuan o şekilde ses çıkartıyor uykusunda ve düşünüyordum acaba normal mi diye sizin postu gördüm 😅 bende burda bekliyim 🤗
antropologanne cataleyaa Evet benim kızımda yenidoĝan iken öyle sesler çıkarıyordu. Ben video cekip doktorumuza sormuştum, normal demişti.
Waffle cataleyaa Çok normal bir durum endişe etmeyin ☺️ Solunum sistemleri tam anlamı ile gelişmediği için o tarz sesler çıkarıyorlar 😌 siz bebeğinizi biraz yan yatırın sadece ☺️