Kızlar sizde de doğumdan sonra aşırı terleme sorunu oluştu mu? Hyatımda hiç bu kadar terlediğimi hatırlamıyorum durduğum yerde bile bütün kıyafetlerime kdar sırılsıklam oluyorum acaba doğum sonrası emzırıyorum ve regl hala olmadığım için mi yaşayan veya bunun için doktora giden var mı? Sosyal hayatımı resmen olumsuz etkılıyor