Melikeeeecansuu Dogum yapalı 3bucuk ay oldu gobegım kaldı sarkık bı sekılde nasıl gıder ne yapmam lazım lutfen kendımı cıplak görünce tıksınıyorum sarkık durunca eşıme bıle gostermıyorum karnımı ınanın. Korse kullansam gıdermı 3bucuk ay oldu ama dogum yapalı
Jument Melikeeeecansuu aynı durum bende de var cnm.. doğum yapalı 4 ay oldu, normal doğum yaptım.. eskiden fit bi insandım.. kendimi böyle görünce üzülüyorum. Karnım sanki 5 aylık gibi. :(
Bitters Melikeeeecansuu sezeryanla mı normal doğum mu? Eğer sezeryansa biraz zor gidiyor canım diyet+sporla desteklemen lazım. Ama henüz çok yeni 3 aylıkmış daha. Eğer sezeryanlıysan 6. aydan sonra yavaş yavaş egzersizlere başlayabilirsin ama üzülme emzirdikçe kilo verdikçe yavaş yavaş gidecek zaten 🌸
Sarikuzumalp Melikeeeecansuu ilerleyen aylarda biraz daha toparlanıyor merak etmeyin. 4 ay falan benim daha şiş ve sarkıktı daha sonra sarkıklık gitti sadece az bi şişlik kaldı. Korse için biraz geç ama yine de biraz da olsa faydası olabilir.
Melikeeeecansuu Jument bende oyle ınankı neguzel zayıftım herseyı gıyıyordum. Dayımın dugunu var ne gıysem dıe düşünüyorum dırek gobek ortaya cıkıyor
Melikeeeecansuu Bitters sezeryan oldum ama sureklıde emzırıyorum suda ıcıyorum yenı yenı şişlıqı ınıyor 😔 ama var daha
Sarikuzumalp Jument kaç ay oldu doğum yapalı eğer yeni ise merak etmeyin zamanla şişliği biraz daha iniyor ☺️
Melikeeeecansuu Jument normal çunku daha odemlerımız var hemen gıtmıyor ödem. Ama sabredemıyoruz göbekli 😔
Sarikuzumalp Melikeeeecansuu kesinlikle gidiyor benim 4.aydan sonra falan yavaş yavaş gitmeye başlamıştı. ☺️ Ama siz yine suyunuzu falan bolca tüketin daha hızlı olur ☺️
Eymenaliii Bende doğum yapalı beş buçuk ay oldu korse az kullandım acaba o yüzden mi kaldı ya bi kaç gündür korse kullanmaya başladım acaba faydası olur mu ??
Melikeeeecansuu Sarikuzumalp ay ınsallah ya eskı halıme gelım şu gobegım gıtsın bıseler alıp dagıtacam cıdden
Sarikuzumalp Melikeeeecansuu yani çok da eskisini beklemeyin dümdüz olmuyor sezeryandan sonra azda olsa kalıyor ☺️