Arasmom112 doktor önerisi ile ben duphalac veriyorum hala kabızlık var 6 aylık oldu, karnı iyi doyuyorsa bağırsak hareketleniyor senin bebenin şuan sindirim sistemi çok yavaş işliyor formül mama sıkıştırmış olabilir annesi müdahale etme sen gazını çıkarmasına yardım et karnı şişmesin, birde poposunda çatlak olabilir genelde 2. Ayında bu başlar çatlak kontrol ettiemeyi unutma doktor muhakkak kontrol etsin geçmiş olsun