Instagram da çok sayıda takipçisi olan bir hemşirenin canlı yayında bu konu ile ilgili bir konuşmasına denk gelmiştim.3 veya 5 yaştan sonrası daha sağlıklı olduğunu söylemişti yanlış bilgi vermek istemiyorum ama belirttiğim yaşa kadar bebeğin gelişimi kulak kısmındaki sinirlerinde zedelenme olduğu taktirde duyma kaybı,kendini geliştirme kaybı,zekada gerilik bu gibi şeyler duyduğum için bekleyeceğim sanırım (kızım 11 aylık)Belkide hiç kiyamayip kulak deldirip deldirmeme durumunu onada bırakabilirim 🤭