kutsalmavi biz baya indirimle aldık normalde 3500 civarıydı 2300 gibi bi fiyata aldık.
Diğer makinelere göre kullanımı ve temizlemesi çok kolay. Normalde süt hazneleri ayrı oluyo temizlemesi zor oluyo yada içinde süt kalınca dolaba kaldırıyosun vs. Ama bunda bardağa sütü koyuyosun küçük aparatı sayesinde ısıtıp köpürtüyo sütü. Sonrada sadece o aparatı suya tutuyosun okadar.
Kahve çeşiti olarakta bi çok kahveyi yapıyo soğuk ve sıcak. Hatta sıcak çikolata bile