Yorguun Siz hangi bıberonu kullanıyorsunuz kızım 4 aylık iki aydır kilo almamış doktor mama önerdi ama elimde avent var biberonunu alamadı hala sizinkiler hangi bıberonu kullanıyor acaba ? Hem de sizi emiyor yani. Ret ettimi enncok korkum bu acaba. Biberona alsiinca beni bırakirnmi
Eminetbr Yorguun merhaba biz hem mama hem meme ile besleniyoruz şuan wee bıberon kullanıyoruz bu üçüncü bebeğim benım red olayı yaşamadık bız mama da yese emmeden uyumaz
Arenbuse58 Yorguun lansinoh kullanıyorum göğüs ucuyla birebir aynı hissiyatı veriyormuş memnunuz şuanlik 🤗 kendisi emmedikce akmıyor gaz yapmıyor sizdirmiyor kaliteli ürün
Ekvatoral Yorguun Ben en başından beri öyle gidiyorum. Wee nin anne göğsü uyumlu olanı kullanıyorum. Şimdilik sıkıntı yok
Tugbahosoglu Yorguun maalesef bizde meme reddi çok yaşadık biberona alıştığı için ben avent natural biberon kullandım.. kaynanam habire yeni doğan çocuğa biberon dayadı eeee ona alışınca daha beni emer mi bizde meme+mama devam ettik 7.aydan sonra memeye dağa düşkün oldu emmeden asla uyumaz
Yorguun Eminetbr ne güzel maşallah size bnde onlardan alayım diye düşündüm ama hangisini alayım diye terettut ettim aklıma geldi forma bı sorayım dedim teşekkür ederim canim bilgi için
Yorguun Arenbuse58 Instagram da hemen hemen bütün kişilerde dediğiniz markayı görüyorum acaba onu alsam ddim ama birde onu da tutmazsa diye korkuyorum bilgi için teşekkür ediyorum.
Mercimekkoftesi Bende avent kullanıyordum, biberona alışınca benim göğsümü istemez oldu. Biberondan aldığı performansı benden de bekledi, alamayınca çığlık kıyamet. Şimdi meme reddi yaşıyoruz maalesef, sütümü sağıp veriyorum
Yorguun Mercimekkoftesi sağma işini manuelle mi yapıyorsunuz umarım sizi emmeye geri döner teşekkürler bilgi icin
Yorguun Tugbahosoglu ah bu kayınvalideler benikide kilo alip almadığını bilmediği halde mama mama diye tutturduydu bilmiyor ki bu mama nasıl verilexek sonucklari New beni ret etmesinden çok Korkuyorum ya hayirlisi teşekkürler bilgi için
Tugbahosoglu Yorguun rica ederim canım benim kaynanam da kendisi alıştırdığı için bana sürekli sütün yok sütün yok deyip durdu beni hep ağlattı herkesin içinde o da mama vermeye çok karşıydı dedim maden alışırdın biberona mama da vericez süt yok diye diye bitirdin dedim ben çok çektim ama rabbime şükür yine emiyor hiç azalmadı
Adaduygu Yorguun avent anne memesine en yakin biberon ben dodgdundan 3 aylik olana kadar hem emzirdim hemde ilk gunden aventi verdim meme reddi yasamadim ta ki sutum 3. Ayda gidene kadar
Nuduu Yorguun butun biberonlar meme reddi yapiyor zaten bazi donemler biberon kullanmasa bile yine meme reddi oluyor
SuhedAras16 Yorguun bende 1 aylık anneyim ilk hafta hipp mama verdik ama yarmadı dr.brown’s biberonunu kullanıyorum beni reddetmedi hiç ara sıra gaz sorunumuz olunca çok sinirleniyo ağlarken asla memeyi zorlamıyorum yoksa inatlaşıp almıyo o yüzden sakinleştirip biberonla sonra yarıda kesip memeye devam ediyorum
Duygu2929 6 aylık kızım hem emiyo hem mama iciyo aventğn biberonu ve normal sıradan bi bibeton var elimde ikisiylede iciriyom meme reddi olmadı şükür