watermelonlove anlattıklarınızı yaşıyorum poposunda ki o benek benek pişik sanırım bizde sebamed ve bepanthol kullanıyorduk ama pişik önleyici onlar ve dün eşime sudocrem aldırdım resmen mucize çok beğendim 3 saatte kendine getirdi poposunu kızımın birde bizde smadan aptamile geçtik dünden beri ıkınma çok ne yapacağız bilmiyorum delireceğim o ağladıkça kendini sıktıkça ağlamak geliyor içimden 🥺