Merhabalar
Lohusa dönemini nasıl atlattınız ?
2 hafta oldu dogum yapalı halen kendimi cok mutsuz ve gücsüz hissediyorum, bebegimi cok ama cok seviyorum ancak emzirmekten bile yoruldum bunaldım kendimi suclu hissediyorum böyle düsündügüm icin,
sürekli esimle gecirdigim eski güzel günlerimiz geliyor aklıma , gecmise özlem duyuyorum ,
bu durum normal mi sizce , siz neler yasadınız ?