Halimehatun
Türkiyede ücretleri bilmiyorum ama bana normal geldi. Almanyada genelde yaşı küçük olunca daha da fazla ücret ödeniliyor. Benim oğlumda 2,5 yaşında ve yeni başladı sayılır bizde aylık 100€ ödememiz gerekiyor içinde yemek yok ve ingilizce de öğretilmiyor, sadece almanca konuşuluyor. 2 yaşındaki çocuk ne etkinlikten falan anlar diye de düşünmeyin. Baya bir şey anlayıp yapıyorlar. Ben evde bile yapamadığım etkinlikleri orada hep yapıyor severek. Baya güzel ilgileniliyor yani🥰 Türkiyede ki akrabalarımız ile konuştuğumda onlarda sizin söylediğiniz ücrete yakın bir rakam belirtmişlerdi.