bir ay önce başladım 8 kilo verdim. çok bilindik şeyler yapıyorum. 2 ana öğün besleniyorum uyanır uyanmaz kocaman bi bardak su içiyorum kahvaltıda peynir zeytin domates salatalık yeşillik haşlanmış yumurta eğer yumurta yoksa bir dilim tam tahıllı ekmek yiyorum. arada ananaslı yeşil çay içiyorum ödem attırıyo. akşamda tek yemek kuralı koydum kendime yemekte ne varsa ızgara et ya da sebze sadece bi tabak onu yiyorum yanına salata ya da yoğurt. bol su canım çok makarna isterse kepekli makarna yağsız domates soslu. böyle böyle 8 kilo gitti