Selam anneler oğluma oda yapacağım aklımda bir model var yaptırmayı düşündüğüm. Şu an 27 aylık istediğim yatak uygun olur mu sizce ? Yanlarına korumalık mi yaptırsam? Yaptırınca hoş olmayacak gibime geliyor. Ama diğer çatılı montessori yataklarda benim hoşuma gitmiyor. Aşağıya resim bırakıyorum fikirleriniz benim için önemli olacak .. Şimdiden teşekkür ederim ♥️
